Skittur

Asslatjejerna / 19 Mars, 2013 - 21:25 /

Som sagt skulle vi ge oss på ett konditionspass idag men det blev inte mycket av det. Underlaget var hemskt samtidigt som det blåste kallt och ständigt. Det fick bli galoppintervaller där marken tillät istället innan hemfärd. Tur att Villgott var fin iallafall. Fattade alla galopper rätt idag samt var fin i formen i galoppen. Shit vad han har stärkts!
 
 
 
 
 
*Till och med den här bilden kan få mig att längta till regn... Allt för att jag är trött på vädret vi har nu!
Postat av: Sätilaryttaren

sv; iom att jag går i skogen, offroad så blir det att jag bygger muskler och ökar uthålligheten =) Går jag på vägar så blir det powerwalk så lite kondisträning blir det

2013-03-20 @ 14:49:25
URL: http://satilaryttaren.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: