Städning sen

Asslatjejerna / 03 Mars, 2013 - 15:00 /

Resten av dagen ska jag hjälpa till och städa lite. Sen ikväll blir det såklart ponnyakuten som vanligt.
 
Tycker verkligen inte programen är något att hurra för utan den enda anledningen till att jag kollar är för jag vill se hur ungdomarna hanterar sina hästar och hur det löser sig, för man kan alltid lära sig lite själv. Gör man inte det så har man ju ändå lärt sig att se andras fel och lösningar på det ;)
 
Det är ju därför programmet finns ioförsig, men jag tycker det visas allt för mycket annat runt om. Natur, tårtbak, hästar som rullar sig i hagen. Fine, fint men det är inte därför vi vill kolla tyvärr.
 
 
Jag fick på förra tävlingen agera hästvakt åt Villgott. Denna herre ville nämligen inte stå kvar heelt ensam när Lövvi lämnade honom. Men det känns som om han kommer lära sig snart!
Postat av: Hilda & Elin

Så fin blogg :) Skulle ni vilja göra länkbyte med oss? :D Kram

2013-03-03 @ 15:23:56
URL: http://teamfri.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: