Andra passet gillt

Asslatjejerna / 16 Maj, 2013 - 11:00 /

Strax innan lektionen igår red jag Minna. Vi skrittade först ut tillsammans med Felicia och Danny och klättrade länge i backarna. I skritt såklart, det tar mest. Sedan red vi hem och in i paddocken. Där red jag lite på volter i trav och galopp samt jobbade fattningar på långsidan. Där skulle hon inte sticka iväg utan göra en mjuk övergång. Gjorde även små volter i galopp i slutet vilket hon tyckte jag var skitjobbig med haha. Men gick gjorde det iallafall och ganska fint dessutom. Tycker verkligen om den hästen, men så säger jag ju numera om alla våra ;)
 
Postat av: Betty

Väldigt snygg! Riktigt bra kombo mellan högrest och kraftig :)
Kram!

2013-05-16 @ 20:40:43
URL: http://mirakelbetty.wordpress.com


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: