Före och efter bilder?

Asslatjejerna / 15 Maj, 2013 - 14:06 /

Skulle ni tycka det var intressant och se hur Villgott såg ut i kroppen innan han började ridas regelbundet och hur han ser ut nu efter att ha jobbats under en längre tid? Om inte för eran skull så kommer jag nog knäppa några bilder för min och jämföra.
 
Det svåraste kommer vara att hitta en bra före bild. Villgott har egentligen alltid varit bra i hull och vart fin i kroppen, så det som ändrats då är ju förmodligen muskelaturen. Nu är han ju dessutom klippt på halsen vilket gör att han ser lite nättare ut. Men man kan ju kolla för skoj skull =)
 
Om det inte visas helt fel så ska denna bild vara tagen i Maj 2011, så kanske den jag får utgå från...
Postat av: CECILIA

sv: tack! Ja, visst kan vi göra det! Skriv vilket nummer ni blev så gör jag detsamma :)

2013-05-15 @ 14:38:51
URL: http://candersson.bloggplatsen.se
Postat av: cajsa och beda

tror vi har gjort bloglovinbyte innan:P Allt bra annars?;)

2013-05-15 @ 14:47:12
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Exakt ;)

2013-05-15 @ 15:00:44
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Ebba

Sv: Visst var det! :)

Använder tyvärr inte bloglovin, så tyvärr..

2013-05-15 @ 15:06:58
URL: http://ebbaaslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som du säger: På bilden är han ju ganska snygg kroppsmässigt. Kanske något uppdragen, eller så är det bara benen som ser långa ut pga. vinkeln?
Smaken är som baken, det är ju inte bra om de är för tjocka men föredrar nog att de har "något att bygga med" när man ska börja muskla dem och sen att de behåller lagomt mycket hull. Bara lite grann, så det finns något att ta av hela tiden.

Ska bli intressant att se hur han ser ut nu, speciellt överlinjen och bakpå rumpan. :)
Kram!

Svar: Precis! Så tycker jag med :) För att få en alldeles rättvis bild bör jag ställa upp honom ordentligt som på bilden ovan. Så det ska jag fixa någon dag.
a s s l a t j e j e r n a

2013-05-15 @ 15:20:21


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: