Minna jobbad

Asslatjejerna / 23 Maj, 2013 - 12:30 /

Igår red jag även Minna på eftermiddagen. Började med framskrittning i backarna och sedan ett pass på banan. Jobbade mycket med ställningen och att hon mjukt skulle ha en stadig form, inte hänga i handen eller streta. Jag tyckte hon kändes väldigt bra faktiskt. Lite nonchalant mot skänkeln men påminner jag henne med en dutt med spöt så är hon koncentrerad igen. De sista galoppvolterna vart jag riktigt nöjd med. Hon var bärig och jag kände att jag hade henne mellan hand och skänkel. Det tyckte hon var jobbigt ;)
 
Mamma kan nog fota er någon dag när jag rider henne, så ni får se!
 
Postat av: elinn

den låter det :)
haft en bra dag hittills jag med, allt bra? :)

2013-05-24 @ 10:03:36
URL: http://nattstad.se/elinnjl
Postat av: Marika

Sv: Haha jasså?:) Jag vet att de kan vara knepigt men man får faktiskt bara trycka sig fram lite?:) Märker att det är många som inte vill kommentera för att de inte fattar hur man gör.. Men de är bra här :)

2013-05-24 @ 13:08:36
URL: http://katrimarika.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: