Seg som...

Asslatjejerna / 05 Maj, 2013 - 19:00 /

Datorn är verkligen inte något jag varken hunnit eller orkat med de senaste två tre dagarna. Jag känner mig helt slutkörd både fysiskt och psykiskt, för tro det eller ej, jag gör saker trots att jag inte går i skolan. Jag ligger inte i soffan och glor på tv sju dagar i veckan som det kanske låter. 
 
Nu menar jag inte heller att mina dagar är fullproppade ständigt, men de allra senaste har vart det. En del dagar i veckan kan gå utan att jag har några större planer, medan jag senare har fullt upp i några dagar framåt. En kompis frågade mig om en träff och jag fick alltså rabbla upp mitt schema som rörde den veckan för att hon skulle förstå mig. 
 
Såklart är det skönt att vara sysselsatt just för att undvika den där stillasittar-perioden, men en del saker skulle ju vara skönt att välja bort. Nu vet ni iallafall hur jag har det, och bloggen har uppdaterats dåligt för att jag vart för slut för att orka med den. Har liksom bara gått och dragit den stunden på dagen jag har haft till övers haha!
 
Nu ska det kläckas lite idéer till er för dagarna framför mig ser ljusa ut :)
 
Så sjukt gammal bild så det inte är sant 
Postat av: Linnéa

Varför går du inte i skolan? :)

2013-05-06 @ 21:44:28
URL: http://violalinneaa.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: