Skogsmys

Asslatjejerna / 14 Maj, 2013 - 11:27 /

Igår tog jag mig en uteritt på Villgott på eftermiddagen. Ganska kravlöst där han bara fick rulla på i alla gångarter och sträcka ut. Vi red i skogen och Villgott tyckte det var hur kul som helst. 
 
Strax efter longerade jag Flemmah på ridbanan. Hon har ett litet sår på bogen som inte vill läka, men som tur är har hon inte ont ut av det eller är halt. 
 
Lite senare hade jag två lektioner med Embla, Tina och Winston. Minna och Lövvi gick också med fast då med Felicia och Kajsa. Även Dunört, Donnercup och Hyenan gick under kvällen, så det var bara att checka alla hästar ;)
 
Hyenan och Kajsa senare på kvällen
Postat av: irma

In på min blogg och kolla in tävlingen!
Just nu lottar jag ut en frisörinpackning från det svenska märket Maria Nila!

Ha det bra!

2013-05-14 @ 12:08:33
URL: http://granboms.blogg.se
Postat av: Rebecca

fin häst :)

2013-05-14 @ 12:30:35
URL: http://rebmj.blogg.se
Postat av: Emma h

så fin han är :) Ser lite ut som en åsna ;D

2013-05-14 @ 12:31:47


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: