Kvällens dressyr är snart här

Asslatjejerna / 27 November, 2013 - 11:00 / Vardag

Om tre dagar är det dressyrtävling med mästerskap här på Stall Assla (Mer om det senare) och vad passar då inte in perfekt, om inte en dressyrträning för Petra?! Jag ska vara med på både Villgott och Dunört i helgen men kan inte bestämma mig för vem jag ska rida på träningen. Om jag har riktigt tur så hinner jag upp tidigt och hinner rida med båda två. Lite extra coaching sitter aldrig fel!
 
 
Den här bilden beskriver Villgott väldigt bra just nu. Lätt i hand och med det menar jag självbärig samt ordentligt uppe på bakbenen. Hoppas bara känslan håller i sig så att han kan kamma hem lite fina siffror i protokollet!
Postat av: Carruuu

vad kul :-) hoppas det går bra!

2013-11-27 @ 12:02:31
URL: http://carruuu.nu/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: