The same the same

Asslatjejerna / 03 November, 2013 - 11:00 / Vardag

Det tråkiga, tycker jag, med att privatpersoner gör bloggdesigner är att det blir så fruktansvärt tjatigt. Bloggdesignen kan bli hur snygg som helst men sedan går man in på sju andra bloggar från samma designer och ser, ja vadå? Exakt likadana. Näst intill identiska. Ja förutom alla färg och bildbyten såklart då.
 
Jag vill alltid att våran blogg ska vara personlig, därför tycker jag att det är tråkigt med de klassiska designerna och jag bad Annaform att verkligen pryda våran blogg med detaljer som såg proffsigt och seriöst ut. Jag sa också att jag skulle bli hur glad som helst om hon kunde göra lite personliga delar som hon inte brukar göra på sina andra designer. På så sätt stod våran ut lite från dom andra trots att Annaform gjort väldigt många. Även den biten gjorde hon otroligt bra.
 
Så jag skulle inte vilja ha en design likt den som alla andra har och speciellt inte när man har betalat pengar för den. Även om innehållet är viktigt tror jag det lockar mycket att ha en unik design, något som gör att man kommer ihåg just din blogg lite extra.
 
Annaform har ju sedan en tid tillbaka lagt ned sitt jobb och jag har länge funderat på vem som skall göra våran design nästa gång. Så upptäckte jag den här tjejen som var otroligt duktig, idérik och seriös med det hon gjorde.Även om deisgnerna hade mycket likheter såg jag även en hel del detaljer som gjorde den bloggen unik. Och det är det jag kommer eftersträva, även om det betyder en liten slant extra!
 
 
Postat av: frida christina

Förstår helt klart vad du menar!

2013-11-03 @ 11:35:24
URL: http://glossfashion.com/fridachristinas/
Postat av: sanna♦

vad coolt:D

2013-11-03 @ 11:43:27
URL: http://nattstad.se/sannafredrika
Postat av: Louise Dahlström

Verkligen synd att Annaform har lagt ner för stunden! :/ Riktigt duktig tjej på att göra designer! :)

2013-11-03 @ 11:55:58
URL: http://louisedahlstrom.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: