Vill ju vara hos dom

Asslatjejerna / 02 November, 2013 - 19:40 / Vardag

Fick lite motvilligt bli en stallfri dag även idag. Jag fick trösta mig med att hästarna iallafall har gått lite de dagar jag inte varit där, bland annat en lyckad härlig uteritt runt Kinnekulle som jag blev lite avundsjuk att jag inte var med på. Lite mer avundsjuk blir jag när jag får bilder från flisan när hon är i stallet, men det håller jag tyst om 
 
 
Anledningen att jag är hemma är för att jag har blivit så sjukt förkyld IGEN. Tyvärr blir det ju inte bättre av att åka ut och rida pass efter pass, snarare motsatsen, så det är lika bra att vara hemma och vila upp sig.
 
Eller vila upp sig? Det finns ju alltid saker att göra här hemma. Ta en långpromenad med vovven med musik högt i lurarna, städa upp ännu mer i mitt rum, förbereda inlägg för er? Fantasi Carolina...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: