Dagens ridpass.

Asslatjejerna / 07 Oktober, 2013 - 21:07 / Vardag

Hästarna som fick delta på dagens pass var Carola, Danny och Flemmah. Jag red Carola för första gången. Hoppade en bana utan några somhelst problem. 
 
När jag först började hoppa red jag henne som en unghäst och trodde hon var ganska orutinerad. Sedan får jag höra från Åsa att hästen har gått 1.30 klasser, haha! 
 
Hon var supermysig. Okomplicerad, blev lätt så att jag bara åkte med eftersom hon skötte sig själv...
 

 Mobilbilder i ridhuset är inte dom bästa tyvärr.  
Postat av: Emma

Hej! ;) Fina hästar.

SV: Min favoritbloggare är Nellie Berntsson. :)

Ps. Fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
- Asslatjejerna

2013-10-07 @ 22:06:51
URL: http://emmaknoos.horseworld.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: