GP ponny kvalet på Lördag

Asslatjejerna / 15 Oktober, 2013 - 17:31 / Vardag

 
 
På lördag har Grevagården regional tävling med bland annat  kval till GP ponnyn. Eftersom man nu går med gips så får man ju stå vid sidan och titta på när alla andra tävlar:P 
 
Carro ska ju starta Villgott i LB och LA som ett litet genrep inför SM som är i noveber även det går ju på Grevagården. Eftersom vi bara har okring 2 mil dit hemmifrån så åker vi med och hejar.
 
Jag har just varit inne o kollat startlistorna och jag känner ju massor av ekipage som ska  starta Gp ponnykvalet  vilket ju är superkul.  Så 13.00 på lördag den 19:e sitter jag i publiken och hejar på alla er som ska vara med!Kanske blir det lite foton;)
 
Någon av er som ska dit eller som ska starta någon eller några klasser?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: felicia kvist

Om du ser mig så skulle det vara jätte roligt om du fotar! :)

2013-10-15 @ 18:05:18
URL: http://fkphoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: