Hästbloggar = modebloggar?

Asslatjejerna / 02 Oktober, 2013 - 09:16 / Vardag

Är det bara jag som tycker såhär eller är det fler?
 
Många av de hästbloggar som från början var just hästbloggar går mer och mer över i mode/livsstils bloggar och det skrivs mindre och mindre om huvudämnet häst.
 
Jag har iaf inte något emot modebloggar men när jag är ute efter att läsa hästbloggar kan jag irritera mig lite på att det fokuseras på helt andra saker.
 
Jag menar för mig är en bra hästblogg en blogg där jag kan få tips, råd och inspiration till min egen ridning och då vill jag inte se inlägg efter inlägg på "snygga skor" eller få sminktips för är det det jag är ute efter då söker jag mig till en helt annan typ av blogg.
Ibland är det såklart kul att se lite annat än bara häst om bloggarna bakom bloggen men det ska i huvudsak handla om häst om det ska kallas hästblogg
 
Vad tycker ni??? 
 
 
Postat av: Katarina

Hej jätte fin blogg ni har kicka gärna in på min blogg och säg jätte gärna vad ni tycker om min blogg. Va också med i veckans blogg i fall ni vill. Kram ha det bra!

2013-10-02 @ 15:29:27
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Tindra

Hej, vet ni någon bra sida där man kan hitta medryttarhästar? Ni har rena drömlivet ska ni veta, få träna och tävla hela tiden och på så fina hästar :)

2013-10-02 @ 17:12:18
URL: http://tindrav.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: