Hur gör ni?

Asslatjejerna / 03 Oktober, 2013 - 18:02 / Vardag

Oavsett vilken sport man håller på med, fotboll, handboll,brottning, konståkning och så vidare så samlar man ju på sig en del priser, i ridsporten är det ju plaketter och rosetter samt hederspris som man tävlar om, just hederspriser kan ju variera mellen pokaler och presentkort till grimmor och chabrak eller annat. Men alla tävlingar har rosetter och plaketter som priser.
 
Ni som inte har koll på hur prissystemet inom ridsporten fungerar förklarar jag lite här nedan:
 
Blå/gul = förstaplats
Blå = andraplats
Gul = tredjeplats
Röd = fjärdeplats
Grön = femteplats
Vit= sjätte och vidare placerad
 
Hur många placerade det är i en klass bestäms av hur många som startar och det är en placering per 4 ryttare
 är det tex 36 startande blir det 9 placerade
 
Hur gör ni med era priser, lägger i låda eller sätter upp på väggen?? Mamma sätter upp alla avd A placeringsrosetter men inte CL rosetter, dom sparar jag i en låda. Även mina plaketter samlar jag för tilfället i en låda fast jag tänkt sätta dom på boxdörren när jag får tid...
 
 
 
 
Postat av: vvanja.blogg.se

sv: tack :)

2013-10-03 @ 19:33:48
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Malva

SV: Tack, det var den också :)

2013-10-03 @ 20:10:40
URL: http://malvamedins.blogg.se
Postat av: LIENE

Vad många priser, coolt!

Svar: Ja det har blivit en hög nu :=) Kram
- Asslatjejerna

2013-10-05 @ 13:29:18
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Yohanna Svensson

jävla vad mkt du har vunnit, har du någon video när du hoppar? jag brukar titta när min kompis hoppar på video eller andra också. jag red jätte mycket innan men sen flög jag in i en stenmur vilket fick mig att bli rädd. jag hade en medryttahäst innan men jag var för rädd, vågade knappt trava med den för den var så stor. Är jätte rädd att ramla av igen, kunde verken gå eller ngt på tre veckor typ, tappade andan och grejer. Men jag har aldrig blivit rädd tidigare när jag ramlat av, jätte jobbigt :/

2013-10-07 @ 09:02:34
URL: http://yoyossecret.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: