Ni förtjänar allt gott i världen

Asslatjejerna / 16 Oktober, 2013 - 07:30 / Vardag

Jag älskar människor som kan glädjas åt andra. Jag älskar när den där lilla nykända ungen på tio år gillar människors bilder på instagram, jag älskar när nykända ponnymorsor vågar ge andra beröm trots att dom inte känner varandra så bra.
 
Vissa tar kändisskapet på fullaste allvar. Två veckors tid på ponnyakuten gör att tjejen eller killen stiger med flera 1000 instagramföljare, och två länkningar för mycket på en kändis blogg gör att personen ser ner på andra och bokstavligen höjer sig själv till skyarna. Jag klarar inte av den typen av människor. De som bestämt surar, sätter solglasögonen på och går raka vägen till bilen för att ponnyn dom äger inte hoppade in rätt resultat till familjen. Skit i alla andra människor på tävlingen när det inte gick bra för oss liksom.
 
De människor som kan glädjas åt andra förtjänar helt allvarligt allt gott i världen. Med det säger GRATTIS OCH LYCKA TILL I FRAMTIDEN till denna underbara familj...
 
Postat av: Linn

- Nja, ryggskott :( Planer för dagen? :D

2013-10-16 @ 07:57:58
URL: http://linnhagstedt.se
Postat av: LisensFoto

Bra inlägg, jag gillar också människor som stannar kvar på jorden trots att de är kända. :)

2013-10-16 @ 11:20:44
URL: http://lisensfoto.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: