Pyssel pyssel

Asslatjejerna / 31 Oktober, 2013 - 08:30 / Vardag

Hela veckan har jag försökt hålla efter noga noga i mitt rum. Till och med dammsugaren åkte fram igår och då är det ovanligt haha! Städning kommer iallafall min dag gå åt till men jag tänkte även pyssla med lite andra saker då det är stallfritt som gäller för mig. Kanske ska jag rota fram matteboken som ligger långt ner i skolväskan och kanske vill bloggen ha lite bättre uppdatering under kommande, sista, lovdagarna 
 
 
Mamma gav mig också häromdagen kommentaren:
 
Du är så himla noga i stallet, men inte alls likadan hemma...
 
Det kan väl omöjligt stämma? 
 
Postat av: Sanna Johansson Bizzozero

Sv: Ja verkligen!!! :) ha en bra dag!

2013-10-31 @ 11:14:02
URL: http://ssannabizzozero.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: