Ups and downs

Asslatjejerna / 23 Oktober, 2013 - 23:10 / Vardag

Jag vill kunna tala om för er att jag helt enkelt inte fixar det här. Jag vill kunna tala om det utan att i era ögon bli en sämre ryttare. Jag vill fortfarande vara den duktiga tjejen jag hoppas att jag är. Men är man fortfarande det när man som ryttare erkänner sina nederlag för andra och främst för sig själv?
 
Det känns som att mitt självförtroende snart är i spillror. Osäkerheten kommer krypande, ovälkomnad. Jag vill inte att det ska vara så och jag vet att det heller inte bör vara det. Men jag är så känslig som människa, jag reflekterar kring allting och har uppenbarligen en hjärna som ständigt går på högvarv. 
 
Är man en sämre ryttare för att man vill backa ett snäpp? Vad tycker de runt omkring mig när jag säger som det är? Vad gör man själv när alla tror på en, utom jag själv? Jag vet att ni inte förstår någonting just nu. Inte jag heller. Jag bara tänker, igen, som vanligt.
 
Godnatt...
Postat av: Sandra AW

Du kan och du kommer gå framåt igen! Ingen tvekan. Om man inte skulle tvivla nån gång vore du ingen bra ryttare. Kämpa på <3 jag känner så minst en gång i veckan.....

2013-10-24 @ 06:11:17
URL: http://motosdressyr.webrider.se
Postat av: Johäänie

Klart du fixar detta!! Ingen som helst tvekan!

2013-10-24 @ 08:53:51


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: