4 utplockade

Asslatjejerna / 14 September, 2013 - 10:00 / Vardag

Rider ni varje dag?
 - Jag är ute ca 5 dagar i veckan. Felicia och CO är ute tre dagar just nu.
 
Vilka är era förebilder inom hästsporten och varför? 
 - Jag har ingen direkt förebild men en av mina absolut favoritryttare är Marcus Ehning.Han rider och inverkar sjukt bra på hästen. Brukar sitta och kolla videos på han på youtube. Salig. "En ryttare av världsklass". 
 
Hopp/dressyr eller fälttävlan?
- Då får jag nog säga fälttävlan. Inget slår ju grenen där man kan kombinera alla tre favoriter!
 
När ni började blogga, hade ni ngn aning om hur det skulle bli till såhär? <3 älskar er!!! Kraaam
- Beror på vad du syftar på med såhäär haha! Tack snälla för dina fina ord!! <3
 
BONUSFRÅGA Gillar ni svarta hundar?
- Älskar dom 
 
Postat av: Anonym

Sötnosar 😃

2013-09-14 @ 20:56:45


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: