En notis till er

Asslatjejerna / 25 September, 2013 - 11:29 / Vardag

Hej på er igen! Jag förstår om ni blir besvikna när det inte finns inlägg att läsa till er, jag lovar det blir jag också. Men jag har valt att hästar ÄR och kommer alltid vara prio ett och sedan kommer skola samt sömnen. Sällan jag väljer att vara uppe en timma extra på kvällen för att uppdatera här. Att blogga är mitt fritidsintresse och kommer inte vara mer än så som det ser ut nu. Skola är ett måste och ridning är det jag satsar på. Hur dumt skulle det inte bli om jag valde att blogga istället för att åka till stallet eller plugga till ett prov? Det skulle helt enkelt inte funka, så lite ojämn update får man räkna med, det är då ni vet att jag lever 
 
Igår gick jag upp 05:00, gjorde ordning mig till skolan och genomgick den dagen - som var ända tills 15:20. Väl där gällde det att skynda sig att hoppa i stallkläder och åka upp till stallet. Där skulle hästarna noggrant göras iordning för ett terrängpass och sedan köras dit. Träningen började 17:30 och när den var avklarad ca 19:00 åkte vi hem och fixade hästarna för natten. Broddade ur, täckade, fodrade, mockade, sopade, vattnade etc. Kl 20:50 lämnade vi stallplan och 21:00 stod jag i hallen hemma. Då var det dags att gå igenom läxor och fixa sig själv (Som man ofta glömmer bort i allt annat) inför natten. 
 
Kan ni då förstå att det kanske inte fanns alls mycket energi eller tid till bloggningen? Dessutom bloggar jag ensam för det mesta vilket gör att det blir ännu tuffare att ha en bra och jämn uppdatering. 
 
MEN, såklart tar jag åt mig av det ni säger och jag ska verkligen försöka bättra mig! 
 
Postat av: Erika Enroth / Inredning - Mamma - Viktnedgång - Drömmar

Bra! Bloggen ska inte vara något "måste", tycker jag. Det är min hobby.. så som hästar är prio ett för dig/er :) Blogga när duni har lust osv.

Tack snälla vad go du är! :)
Kram

2013-09-25 @ 12:57:31
URL: http://erikaenroth.com


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: