Körkortet landar snart i mina händer

Asslatjejerna / 06 September, 2013 - 12:00 / Vardag

Nåja, snart iallafall. Första kursen är genomförd och nu ska jag börja övningsköra. Snacka om att jag ska vara effektiv och lära mig direkt, för då har jag det i handen inom ett år 
 
Hur fort klarade ni körkortet? (Jag ska ta en intensivkurs)
 
Postat av: Susanna

Körde nog lektioner på körskola i 5mån med lektioner ungefär en dubbellektion i veckan tror jag och körde mycket hemma. Allt gick sen på första försöket. Detta var före mer info ges till föräldrar som det är nu. Superkul att köra bil, haft körkort i 5 år :)

Svar: Längtar! :)
- Asslatjejerna

2013-09-06 @ 18:33:57
Postat av: ANNA-SARA

Fin bild!

2013-09-07 @ 16:53:37
URL: http://annasaraisakson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: