Mer tydliga bönder!

Asslatjejerna / 19 September, 2013 - 07:00 / Vardag

Åh, kan inte fler markägare vara såhär tydliga med om man får rida på deras fält eller inte? Jag tror många ryttare skulle pusta ut om dom verkligen visst att det var tillåtet att rida på just den åkern. Skulle bli överlycklig om en sådan här skylt dök upp i våra områden!
 
Postat av: Elsa

Håller med dig! Skulle vara jättebra om de satte upp sådana lappar, annars blir man så osäker om man får rida där eller ej :)

2013-09-19 @ 20:45:38
URL: http://eventingbyelsa.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA; HÄRMA ANDRA BLOGGAR NI BARA! Kom på nått eget förfan, är ni så dumma så ni inte har egna ideer?

Svar: Ursäkta Sanna? Bilden såg jag på facebook varav jag tyckte att det var ett bra initiativ, därför la jag upp den här :)
- Asslatjejerna

2013-09-23 @ 10:01:09


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: