Nexis Vilandra

Asslatjejerna / 28 September, 2013 - 19:45 /

♦ Tilltalsnamn: Vilandra
 
♦ Kategori: C-ponny
 
♦ Född: 2004
 
♦ Stam: e.Moelgarnedd Montana RW 114 u.Trifling RW 
 
♦ Meriter: LC hoppning
 
Om Vilandra: Vårt supersnälla avelsto som gett flera fina avkommor, bland annat Villgott och Villändra som finns här på gården. Har i tidigare dagar tävlat med Felicia i hoppning.
 
Postat av: Sandra

Hej, jag undrar när det är dags för fölning, så sjukt sugen på att se bilder på ett hel syskon till min lilla bäbis :)

Svar: Åh det förstår jag! Än är det inte dags, men det börjar närma sig. Hon betäcktes i Maj gång ett och sedan i Juni en gång till :)
- Asslatjejerna

2013-12-22 @ 22:03:29
Postat av: Sandra

Åh,då får jag vänta några månader till :-) hoppas ni lägger upp några bilder när den kommit!
Jätte bra blogg har ni också!
Kram

Svar: Självklart det lovar vi!
- Asslatjejerna

2013-12-23 @ 20:58:42


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: