Ny runda hittad

Asslatjejerna / 21 September, 2013 - 10:09 / Vardag

Igår red jag och Emilia ut i en timma med Åsa. Hon visade oss en ny väg man kunde rida och än en gång slog det mig hur fina alla vägar är runt omkring Wärmagården. Det finns verkligen inga begränsningar på vart man kan rida och det är väldigt varierad natur. Vi red bland annat i skogen, ett samhälle och på grus & asfaltsvägar. Hästarna tyckte det var hur kul som helst och jobbade på bra.
 
Idag tänkte jag göra liknande med Hyenan. Villgott ska nog få jobba lite dressyr tror jag, och imorgon få komma ut i skogen igen. Något i den stilen. Ska se om jag hinner ta någon mer idag. Jag är riktigt stallsugen så lär nog vara där uppe ett tag...
 
Och just det, kameran åker med upp!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: