Ut i terrängen igen

Asslatjejerna / 23 September, 2013 - 13:00 / Vardag

Imorgon åker samma gäng upp till Mariestad igen för ännu en terrängträning. Denna gång är det tänkt att fälttävlanskort skall tas. Längtar redan ihjäl mig, det var så himla roligt sist och det var nog både ryttare och hästar enade om!
 
Troligtvis kommer både filmer och bilder denna gången, even better huh 
 
Maja är det som fotar igen och vi hoppas på bättre tur med vädret!
Postat av: MISS REBECCA

Hej! Har nu gjort en bloggflik på min hemsida p.g.a att jag ska flytta till London i mars så att ni läsare, vänner och familj kan följa med på mitt lilla äventyr. Vet dock än inte om jag ska skriva allt på svenska eller engelska? Kika gärna in på hemsidan och kolla hur jag nu gjort och kommentera hur du skulle känna ifall jag skulle skriva allt på engelska, skulle det vara drygt eller helt okej? :) kraaaaaaaam/ missrebecca.se

2013-09-24 @ 13:21:34
URL: http://www.missrebecca.se/blog-1841287


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: