Varm och stolt

Asslatjejerna / 19 September, 2013 - 13:00 / Vardag

Man blir så glad varje gång man ser hur bra alla våra hästar fungerar i verksamheten. Med både rena nybörjare som knappt går nedanför sadeln samt de mer rutinerade. Är det en liten ryttare kan man riktigt se hur försiktigt dom går framåt, som att den skulle falla av om dom går för fort 
 
På invigningen gick hästarna några korta rundor på fältet med massor av olika människor som ville prova på att rida. Alla var genomtrygga. Sedan kan givetvis hästar vara hästar och agera som det flyktdjur dom är, men som tur är är hästarna lugna och vana vid alla aktiviteter på Wärmagården så det är väldigt sällan något sådant händer.
 
Har du ridit just en Assla-häst? 
 
 
Postat av: Johäänie

Japp, Hyenan, Embla, Lövvi, Flemmah har jag ridit;=)

Svar: Och Pasy? =)
- Asslatjejerna

2013-09-19 @ 13:02:15
Postat av: Linnea

Och jag har ridit Embla, Villgott, Hyenan, Minna o Biffen ;-)
Jag känner igen den där ståtlige ryttaren med vit tröja förresten, han var väldigt glad o taggad efter sin lilla ridtur på Biffen :-)

Svar: Tjoho!
- Asslatjejerna

2013-09-19 @ 15:13:46
Postat av: Cajsa

Jag har ridit Winston, Tina, Rita, Villgott och Lövvi 😃

Svar: =)
- Asslatjejerna

2013-09-19 @ 16:51:37
Postat av: Jessie

Jag har ridit Embla😀

Svar: Wii
- Asslatjejerna

2013-09-19 @ 16:54:35
Postat av: Susanna

Tina har det blivit hittills, på invigningen.

Svar: Juste, precis! :)
- Asslatjejerna

2013-09-19 @ 17:07:42
Postat av: Per

Det var en väldigt trevlig runda på Biffen, kan jag säga!

Svar: Kul att du gillade det!
- Asslatjejerna

2013-09-19 @ 21:36:26


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: