Vårväder

Asslatjejerna / 03 Februari, 2014 - 07:15 / Vardag

Igår var jag ute en långsväng med Amis och riktigt kände vårvädret i luften. Idag är det till och med plusgrader på morgonen, så kanske vågar man hoppas på att den kalla vintern iallafall börjar lida mot sitt slut...?

Hur som helst. Inläggen här på bloggen är få och jag vet att många suktar efter uppdatering igen. Jag har inte riktigt haft tid eller lust att skriva som innan och det är ändå något jag prioriterar för att innehållet här verkligen ska bli bra.

Men nuså. Tävlingssässongen är på ingång och ett sportlov väntar och som grädden på moset har jag mycket ideer i skallen. När jag är klar med alla inlämningar som ska in är jag åter här på bloggen!

/Carolina





Postat av: malin

så skönt att det börjat bli lite smått vår här! :)

2014-02-03 @ 20:09:47
URL: http://malintorstensson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: