Nu händer det grejer

Asslatjejerna / 02 Januari, 2014 - 12:50 / Vardag

Puh mätt och belåten efter en middag här hemma. Känns som det var evigheter sedan vi satt vid bordet mer än en pers åt gången haha. Den ni!
 
Alledeles strax ska mamma köra upp mig till stallet och jag har ett jäkla jobb framför mig. Nämligen att mocka ur hela Emblas box. Kissbädd som är tungt som ett as och flera kärror som kommer köras ut till gödselstacken. Men allt för att prinsessan ska få det så gott som möjligt. Det är ju varken nyttigt för hennes kropp eller hovarna att stå på så surt underlag som det har blivit. Ibland är det faktiskt mysigt att fixa fint!
 
Förutom stalljobb ska jag såklart rida båda hästarna. Jag tror att de andra sa att det stod hoppning på schemat och då hänger jag nog med på den biten. Dunört och Embla kommer älska det!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: