Utvecklingen med slowfeeding

Asslatjejerna / 10 Januari, 2014 - 09:00 / Vardag

Efter några veckors användning av vårt slowfeedingnät tänkte jag nu att det var dags att ge er en liten uppdatering. Vi satte ju upp det i Emblas box för att hon verkligen vräkte i sig maten hon fick som vanligt på marken. Detta skulle bromsa upp henne lite tänkte vi. Och så blev det med! 
 
I början var hon nog lite frustrerad och drog bryskt i varje hötuss hon fick tag på. Alltså var det inte alls speciellt stor skillnad då utan hon blev mest irriterrad. Så småningom började hon nog förstå grejen med det hela för nu står hon minsann lugnt och tuggar i sig det. Högivan räcker betydligt längre och Embla ser nästan lite nöjd ut över att äntligen få äta behagligt!
 
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Vad kul! Och så fin man hon har ♥

2014-01-10 @ 12:52:07
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejhej!vi har tidigare gjort ett bloglovinbyte, då bloggade jag på www.amator.blogg.se. men jag har ny bytt blogg och jag undrar om du skulle vilja följa denna istället? :)

2014-01-10 @ 16:25:04
URL: http://fames.se/Emmaalexandras


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Bloggadress:

Kommentar: